Kundlöfte

Loading...

 

HygienShoppen.se ska bedriva en verksamhet av hög kvalitet och därför har vi ställt upp ett åtagande mot våra kunder - vårt "Kundlöfte" så att våra kunder alltid ska veta vad de kan förvänta sig av oss som leverantör.

HygienShoppen ska erbjuda service och tjänster av hög kvalitet i enlighet med våra kunders behov.  Det innebär bland annat:

  • Våra kunder ska kunna förvänta sig en hög tillgänglighet, en precis kundservice och snabba leveranser. Alltid återkoppla på alla inkomna ärenden skyndsamt, alltid ha en hög tillgänglighet i vår kundservice och minst 98% av våra leveranser ska nå våra kunder inom utlovad tid. Vi ska erbjuda hygienartiklar av hög kvalitet utvalda utifrån fastställda krav och riktlinjer. Vi levererar bara produkter från producenter som följer gällande lagstiftning, och som uppfyller FN:s code of conduct. Vi utvärderar fortlöpande våra leverantörers efterlevnad av HygienShoppen.se kvalitetskrav.
  • Kontinuerligt utveckla och förenkla processer, rutiner och IT-stöd.Systematiskt arbeta med uppföljning och ständiga förbättringar. Vi dokumenterar vad våra kunder tycker. Varje åsikt räknas, och vårt mål är att omgående åtgärda eventuella brister.
  • Stärka våra medarbetares kompetens och engagemang.
  • Ge ett bra stöd till medarbetarna i kundmötet, så att rådgivningen blir korrekt och väl anpassad efter kundens behov.
  • Vi tar på oss ansvaret att löpande presentera produkter som utgör ett mer hållbart alternativ.